BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

March 31, 2009

c.i.n.t.a

hari ni genap sepatutnya 4 tahun dengan boy.. damn! nape la asyik teringat pada dia? nape sayang sangat pada dia ye? rindu + sayang + terkilan + sedih sumenye bersatu menjadi 1.. terima kasih boy sebab ajar bout c.i.n.t.a.. banyak yang i belajar dari dia.. apa erti rindu, erti setia.. pendek kata, terlalu banyak yang dia ajarkan.. i masih lagi sayangkan dia but at the same time, teringin nak belajar menerima lelaki lain cuma i think Tuhan suruh tunggu and fokus pada study dulu.. tak dinafikan, kadang2 terasa sunyi, takde tempat nak mengadu, or manja2.. sunyi sangat2.. nak kata my face takde value, entah la.. nak kata tak lawa, entah la.. nak kata jahat, mungkin.. and mungkin terlalu memilih sampaikan nak seseorang yang sempurna.. mungkin gak, asyik reject orang je i ni.. hmm, tapi perkataan yang lebih tepat, i serik dengan c.i.n.t.a.. i think its ridiculous jek.. pelik kan? takut ditinggalkan, takut dikecewakan, takut dipermainkan.. segala2 nye takut.. how?


tadi borak dengan I, antara kawan lama i yang paling rapat sejak kecik lagi.. after almost 4 years dengan gf dia, dia nak stop the relationship with gf dia.. and bila tengok keadaan sekeliling yang orang zaman sekarang ni break dan makeup balik, curang dan main kayu 3 buatkan i fikir.. lebih baik tak payah couple andai tiada keikhlasan.. rasa cam lepas boy, susah sangat2 nak fall in love.. sayang pada dia tak pernah hilang walaupun telah di halau beribu kali.. nape? mungkin sebab dia lelaki pertama dalam hidup ini.. mungkin gak sebab janji yang pernah termeterai antara i, dia dan c.i.n.t.a.. janji untuk menyayangi dirinya sepanjang hayat, untuk menjadi isteri dia yang sah di masa hadapan.. bodoh kah janji itu? janji seorang remaja yang masih lagi tidak matang dalam pemikirannya? dalam mindanye yang masih lagi keanak-anakan? mungkin ye mungkin tidak..


mungkin lepas ini, i akan jumpa seseorang yang leh wat i bahagia, manjakan i dan share suka duka dalam kehidupan.. menerima i seadanya dalam diri ini, baik dan buruk i.. buatkan i lupakan boy dalam hidup ini dan seterusnya membuka ruang yang baru dalam hidup aku.. entah la, mungkin aku yang terlalu memilih, mungkin juga aku yang terlalu mengharapkan pada suatu yang tidak pasti..


untuk boy, diri ini masih lagi menyayangi diri awak.. tak kira betapa jauhnya kita, saya masih lagi sayangkan awk dari jauh.. bukankah c.i.n.t.a tidak semestinya berakhir dengan kebahagiaan, bukan begitu? biar lah saya sendiri, mungkin ini balasannya kerana menghancurkan hati awk dahulu.. saya tersepit sayang antara awk dan simpati lalu saya memilih simpati.. maafkan saya kerana tidak cukup kuat memegang hati awk, maafkan saya kerana mencintai diri awk dalam diam.. maafkan saya andai awk rimas kerana saya masih lagi menyayangi segala2 nya mengenai awk.. perginya awk dalam hidup saya membawa bersama hati saya.. dan sekarang saya terpaksa hidup sendiri, tidak mampu untuk mencantumkan serpihan hati ini.. maafkan baby sayangku..


=( hidup tidak selalunya indah.. kasih tidak semestinya bersatu dan c.i.n.t.a tidak semestinya bersama...

0 thoughts of others: