BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

January 13, 2009

sekadar sebuah coretan hati...




jika dikatakan cinta itu indah, kenapa masih ada yang terluka kerana cinta? jika cinta itu bahagia, kenapa kita masih lagi menangis? jika cinta itu mampu membuatkan kita bahagia, teringin juga ingin ku gapainya. masakan tidak, cinta membuatkan hari2 yang dilalui dengan penuh bahagia. malah, setiap saat yang berlalu terasa terlalu cepat sedangkan masa hanya terus bergerak seperti biasa. sungguh, dulu aku terasa bagaikan dunia ini milik aku dan si dia tapi setelah dia pergi, aku dapat merasakan bahawa segala2 nya kosong. ibaratkan dia telah mengambil segala2 nya dari dunia ku. aku masih lagi menyayangi dirinya walapun ku dapat merasakan dia semakin jauh dariku. dan kenapa harus aku berpegang pada sayang si dia walaupun dia telah lama meninggalkan aku? mungkin kerana aku seorang yang terlalu mempercayai keikhlasan cinta seorang kaum adam kepada hawanya. entah, aku mampu mengukir senyuman tatkala di dalam hati ini, hanya Tuhan je yang tahu. aku rindukan dirinya.. =)






~xoxo~

0 thoughts of others: