BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

January 14, 2009

bawa ku terbang...

"hidup umpama mimpi,
dalam mimpi ada seri,
bila bertemu seorang bidadari,
namanya baby, cantik cam puteri"



jika hidup ini umpama mimpi,
bermimpikah aku mengenai dia?
sungguh, kewujudan dia bagaikan suatu mimpi
dia ibarat "my guardian angel"



"you are like an angel from heaven, comes to me to give the best for my life..."



sungguh kah kata-kata ini ditujukan buat diriku?
adakah aku masih bermimpi?
adakah aku masih lagi mengharapkan dirinya?
kenapa hati ini masih merindui dirinya?



dia seorang yang cukup sempurna
punya senyuman yang paling sweet pernah ku jumpa
punya mata sepet persis cina
sekadar tinggi mungkin tak sampai 170cm
punya sekeping hati yang jujur serta ikhlas



"no matter what happen in the future, we will get marry sayang.. trust me.."



perlu ke aku memegang kata-kata janji ini?
perpisahan yang tidak diduga berlaku



wahai hati, jika dia sememangnya untuk diriku, pasti dia akan hadir semula. mungkin 2 tahun lagi, mungkin 5 tahun lagi. cinta ku pada dirinya sangat lah ikhlas dan jujur. sungguh, aku teringin untuk menjadi permaisuri hatinya.



"boy nak kawin dengan baby, ada family kita, anak kita. boy nak jaga anak-anak kita dengan mama diorang. nak berikan sepenuh kasih-sayang pada mereka. dan nak jaga baby.."



indah sangat-sangat saat itu
terasa dunia ini bagai kan milikku
terasa seperti di awangan
dia telah membawaku terbang ke dunia kami
dia telah berjaya mencuri hatiku



"tetapi sampai bila?", ada yang bertanya padaku...



"pernah dengar tak lagu cinta dalam hati? mungkin sampai bila-bila, mungkin juga sampai suatu masa aku mampu menerima kehadiran insan lain. dan mungkin sampai nafas terakhir, aku masih lagi menyayangi dirinya. kerana dia terlalu istimewa buat diriku."




~xoxo~




0 thoughts of others: