BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

July 14, 2009

penat :(

actually few days ni sangat2 la penat. nak online pun tak sempat, still lagi minggu add and drop pastu dengan thesis lagi, induksi senior and junior lagi. hari ni jek dah la makan dah banyak! terasa cam nak puasa lak tapi tak sure lagi. i letih sangat2 rasanye walaupun tahu salah sendiri sebab tak tahu nak managed masa. but hmm, hopefully lepas ni dapat budget masa dengan cemerlang.



kepala dah kurang berserabut. biar lah pasal dia, if kita suka kat dia dalam diam pun takpe, kan? ala, lagipun sekarang ni terlalu banyak benda yang nak difikirkan. boy, hmm... rindu sangat2 kat dia tapi diam2 jela kat dalam hati. nak bitau kat sape lagipun, kan? if bitau kat kawan2 pun diorang dah tahu and diorang suruh banyak sabar and doa banyak2. yang pasal dia lak? memang kita dah tak nak fikir pasal dia lagi. kita malas nak cakap pape pasal dia lagi. kita tahu dia pun de banyak benda nak fikir. kita kadang2 kesian kat dia tapi dah kita tak leh nak tolong. sebab kita pernah rasa pe dia rasa dulu. memang sakit, sampai kita tak cure after 2 tahun. ala, bukan dia tahu pun kita suka kat dia. kita lagi suka dia tak tahu, rimas if dia tahu. terasa cam dia pun nak jauhkan diri dia dari kita padahal kita ikhlas nak tolong dia. mungkin dia rasa kita suka kat dia so dia tak nak bagi harapan. giler geli ayat, hahahaha! tapi kita dah tak nak suka dia. kita tak nak ambik berat pasal dia lagi sebab dia pun tak ambik berat pasal kita.




kita cian tengok dia, makin kurus tapi dah dia sendiri pun tak cuba untuk okay. kita tahu dia sedih tapi dia kena sedar, kena tabah. hopefully dia tabah, kita selalu doa untuk kawan2 kita. kita terasa dia tak cakap sorry pun kat kita. kita tak mengharap sekadar hope dia jaga hati kawan dia. tapi dah dia pun tak jaga, kita nak cakap pe lagi, kan? kadang2 kita sedih, nape Tuhan selalu uji kita? kita rindu sangat2 kat boy, kita tahu kita nakal sangat2 dulu tapi kita ikhlas sayangkan boy. kita jujur sayangkan boy. kita nak kawin ngan boy. kita sayang dia, cinta dia, kita ikhlas sangat2 tapi nape jadi camni? kita susah nak sayangkan orang lain, kita cuba tapi mesti tak berjaya, nape? mungkin sebab kita tak cukup ikhlas kot. kita tak cukup baik, kan?




kita tak la perfect, kita tak la solat cukup 5 waktu tapi kita cuba sedaya-upaya kita. kita cuba jadi orang yang terbaik, anak yang terbaik, kawan yang terbaik tapi entah la. kita penat, kita letih sayangkan seseorang yang tak sayang kita. kita rindu sangat2 kat boy tapi sape yang faham?? and if kita suka kat dia pun, dia tak jaga hati kita. kita terasa sangat2 dengan dia tapi kita tak nak cakap pape. kita nak ignore jek dia. biar lah dia, kita doakan dia dari jauh ok?





3 thoughts of others:

Anonymous said...

be strong dear=)

mslvoe said...

it's ok dear. baca selawat byk2 yea

sweet cheery pie said...

thanks sume :) tengah tension time nak tu.. :(